úterý 26. března 2013

Meta in Bazilika

Náš další březnový oběd nás zavál zase do jiné restaurace. :-) Tentokrát jsme s kamarádkami Janou a Mirkou zavítaly do restaurace Meta in Bazilika, která se nachází kousek od Filozofické fakulty. Těšila jsem se na dobrý oběd, ale bohužel jsem byla opravdu velmi zklamaná. :-( Teď si  připadám tak trochu jako Zdeněk Pohlreich. :-D



Prostředí restaurace bylo fajn, tam by se nedalo nic vytknout, ale jako první věc, která se mi moc nelíbila, byla absence salátu ve studentském menu - nevím, jestli nám ale jen salát nebyl donesen. :-/ Takže zde se moje studentské menu skládalo pouze z polévky, hlavního jídla a desertu. Polévka, kterou jsme měly, byl nějaký vývar a ten mě dost zklamal, protože byl přesolený. :-( Následovalo hlavní jídlo - vybrala jsem si farfalle (mašličky) ve smetanové omáčce s houbami a vařeným pršutem, posypané parmazánem. Musím říct, že způsob, jak bylo jídlo naservírováno, byl skutečně originální - na malé pánvičce. Bohužel to je jediné pozitivní, co se na jídle v téhle restauraci dá najít. Moje jídlo bylo docela mdlé, přišlo mi, že to nemá skoro žádnou chuť. :-/ Pak následoval desert, který vypadal lákavě. Byl moc dobrý - jediná část oběda, která mi opravdu chutnala, :-) jen mi přišel až příliš sladký. :-/




Cena za studentské menu byla 3,97€, což mi přijde moc na to, že jídlo nebylo nic moc. :-( Musím říct, že poprvé jsem ve Slovinsku narazila na restauraci, kde mi opravdu nechutnalo a myslím, že sem už nikdy na oběd nepůjdu. :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat