pondělí 1. dubna 2013

Global Village v BTC a Tajska restauracija Bangkok Street

Je to již 14 dní zpátky (16.3.), kdy jsem se spolu s dalšími 11 českými studenty a studentkami zúčastnila úžasné akce Global Village v nákupním centru BTC na okraji Lublaně. Vše spočívalo v tom, že jsme tam prezentovali Českou republiku. Připravili jsme si videa a prezentace, které jsme pouštěli na noteboocích a také jsme z ambasády dostali zajímavé propagační materiály, ke kterým se normální Čech asi vůbec nedostane. Myslím, že se nám to velmi povedlo - dle ohlasů jsme měli jeden z nejlepších stánků (podle mého mínění mělo úplně nejlepší stánek Japonsko). :-) Dávali jsme na ochutnání Studentskou pečeť, Olomoucké syrečky, vajíčkovou a česnekovou pomazánku a samozřejmě Becherovku. Ta měla u návštěvníků největší ohlas. :-)


V odpoledne jsem pak s kamarádkami Janou a Mirkou zašla na oběd do thajské restaurace Bangkok street, která mě naprosto uchvátila. Musím říct, že tohle byl pro mě skutečně ohromný kulinářský zážitek. Celé studentské menu se skládalo z polévky, salátu, hlavního jídla a desertu. Polévka a hlavní jídlo nám bylo přineseny, zbytek jsme si nandavaly samy. 


Jako polévku jsme si zvolily sladkou thajskou polévku s kuřecím masem. Ten název sladká zní poněkud zvláštně, ale myslím, že to byla asi nejlepší polévka, kterou jsem zde v Lublani kdy jedla. Byla plná zeleniny, nudlí a samozřejmě kuřecího masa.





Jako hlavní jídlo jsem si zvolila sladko-pikantní omáčku s ananasem a paprikou s rýží a kuřetem. Ačkoliv jsem dlouho zvažovala, jestli si vzít zrovna tohle jídlo - poněkud zvláštní kombinace s ananasem, ale musím říct, že jsem udělala velmi dobře, že jsem si ho vybrala. Bylo totiž naprosto famózní. :-) Sice ze začátku to vypadalo, že se ani nenajím :-D, protože jsem zpočátku bojovala s hůlkama, ale brzy jsem je ovládla natolik, že jsem si s chutí na jídle pochutnala. :-)


Salát a desert jsme si nabíraly samy. V obou případech se jednalo o tradiční thajské pokrmy - i když ten salát mi přišel malinko mezinárodní. Nicméně desert u mě naprosto vyhrál, protože něco tak vynikajícího jsem dlouho nejedla. :-) Pečený banánový puding mě naprosto okouzlil a to vůbec nejím banány!





Celkově jsem z jídla v této restauraci byla naprosto unešená. Poprvé jsem jedla v opravdové thajské restauraci a byl to pro mě ohromný zážitek. Pokud budu moct, rozhodně tam ještě někdy na jídlo zajdu, protože cena studentského menu byla opravdu velmi příznivá - 3,27 €.



Žádné komentáře:

Okomentovat