úterý 26. března 2013

Italijanska restauracije Mirje

Začátkem března jsem s kamarádkami Janou, Mirkou a jednou naší slovenskou spolužačkou (bohužel si nepamatuji jméno) po čtvrtečních Dějinách střední Evropy v 19. a 20. století zašla na do blízké italské restaurace Mirje. Tuhle restauraci znám již ze svého prvního pobytu v Lublani, ale nikdy jsem v ní doposud nebyla.




Mirje je velmi příjemná restaurace. Studentské menu je tam rozděleno podle toho, jaké hlavní jídlo si vyberete - když pizzu, tak dostanete polévku ale ne salát, když těstoviny, tak zase nedostanete polévku ale salát. :-) Já jsem byla velmi spokojená. Vybrala jsem si masové lasagne - sice ty z menzy na Rožné Dolině mi chutnaly víc, ale i tyhle byly skvělé. :-) Jako desert je v téhle resturaci ovoce - v tomhle případě jablíčko.





Celková cena za studentské menu - 3,37€ . Tuhle restauraci musím doporučit, jídlo je výborné a obsluha je příjemná. :-) Určitě jsem tam nebyla naposledy. :-) Příště bych zase ráda vyzkoušela třeba pizzu, která vypadala velmi lákavě.

Žádné komentáře:

Okomentovat