pátek 1. března 2013

Restauracija 2000

Ve středu jsme se s kamarádkami Janou a Mirkou domluvily, že zajdeme na společný oběd v Restauraciji 2000, která se nachází v dolní části obchodního domu Maxi, kam velmi často chodím nakupovat do potravin. O této restauraci jsem věděla už z mého předchozího pobytu v Lublani, ale nikdy jsem v ní ještě nebyla, protože jsem nevěděla, že sem můžu jít na studentské bony.





Na téhle restauraci je skvělé zejména to, že si můžete téměř vše nandat sami. Tedy až na polévku a hlavní jídlo (pokud třeba chcete lasagne či nějaké maso). Přílohu si pak nandaváte sami. Asi nejpozitivnější věc na Restauraciji 2000 ale vnímám to, že vodu si berete v lahvy, takže si jí po snězení oběda můžete vzít s sebou. :-)


Můj středeční oběd se tedy skládal ze špenátové polévky, mnou různě namíchaného salátu, zeleninových lasagní, vody a jako dezert jsem si vybrala jablečný štrúdl - ač nemám ráda rozinky, tentokrát mě ani nenapadlo zkoušet z něj nějaké vyšťourávat, protože byl naprosto dokonalý.  :-) Velmi jsem si v této restauraci na obědě pochutnala a určitě tam ještě někdy zavítám. A celková cena? 2,47€, což je jen o malinko víc než v menze na Rožné Dolině.

Žádné komentáře:

Okomentovat