středa 21. června 2017

Znovuobnovení blogu

Už je to víc jak dva roky, kdy jsem sem dala poslední příspěvek. Myslím si, že je to škoda. Psát tenhle blog o Slovinsku a slovinském jídle a pití mě opravdu bavilo. Od posledního příspěvku v roce 2015 se změnila řada věcí v mém životě. Jako první bych ráda uvedla změnu týkající se Slovinska. Jezdím tam pořád a ráda, ale teď už to má trošku jinou a osobnější podobu. Našla jsem si ve Slovinsku přítele se kterým ráda trávím každou možnou volnou chvíli. Někdy to je trochu obtížné, ale zatím to funguje dobře. Dále jsem dokončila studium a v současné době pracuji v městském muzeu ve Františkových Lázních. Letos jsem byla ve Slovinsku přes Velikonoce a v srpnu se tam chystám znovu. Z důvodu mých pravidelných návštěv Slovinska jsem se rozhodla, že znovuobnovím můj blog.

Takže znovu všichni vítejte!!! :)





Žádné komentáře:

Okomentovat