sobota 24. června 2017

Mali Grad - pivo z Kamniku

Dnes bych ráda přidala krátký příspěvek o dalším velmi dobrém slovinském pivu z jednoho menšího pivovaru. Mali Grad se začal v Kamniku vařit v roce 2014, takže se jedná o poměrně mladý minipivovar. Kamnik se nachází cca. 22 km od hlavního města Slovinska Lublaně. 

Já jsem měla možnost poměrně nedávno ochutnat z Maleho Gradu jedno z jejich piv. Podobně jako Dr. Orla jsem i toto pivo koupila ve specializovaném pivním obchodě Pivoljub v Lublani. Vybrala jsem si Mali Grad Girl From Ipanema a za třetinkovou lahev jsem platila 2,55 EUR. Obsah alkoholu - 7,5%. Toto pivo je poměrné silné s lehkými ovocnými tóny. Doporučuji ho pít úplně vychlazené. Za sebe musím říct, že mi moc chutnalo a ráda bych zkusila degustovat i jiná piva tohoto pivovaru. :)



Mali Grad Girl From Ipanema

Žádné komentáře:

Okomentovat