pátek 23. června 2017

Festival čokolády Radovljica 2017

Letos jsem strávila Velikonoce ve Slovinsku u svého přítele a měla jsem velkou radost, že v týdnu, kdy jsem tam byla, se konal festival čokolády v Radovljici. Od první chvíle, kdy jsem se o tomto festivalu dozvěděla (cca. 2 roky zpět), jsem toužila se tam jednou podívat. A letos se to konečně povedlo! Festival čokolády v Radovljici má už tradici, první ročník se konal v roce 2012, takže letos šlo o již 6. ročník. Radovljica je poměrně malé ale pěkné městečko, které se nachází mezi Bledem a Kranjem. Velkým milovníkem Radovljice je pan ředitel muzea, kde v současné době pracuji. :)

Nějaké info k festivalu: pro degustace je nutné nakoupit si kupóny, které slouží jako "platidlo". Jeden kupón má hodnotu 0,5 EUR (něco málo přes 13,-) a prodávají se po čtyřech - tedy za 2 EUR (něco málo přes 53,-). Přítel kupónů nakoupil za 10 EUR, takže jsme mohli dlooouho degustovat a ještě jsme si oba odvezli nějaké pralinky domů. U některých stánků se dalo kupovat i za peníze. To jsem využila u stánku, kde měli vynikající pralinky, které se vyrábí přímo v Radovljici. Moc mi chutnala jejich pralinka v bílé čokoládě s makovou náplní, tak jsem domů pro rodiče, sestru a švagra koupila celou bonbonieru. Dala jsem za ní 4,9 EUR (bylo v ní celkem 7 pralinek). Také jsme s přítelem ochutnali čokoládové pivo a čokoládu se škvarky (překvapivě to bylo vynikající). Zajímavá a překvapivě výborná byla i pralinka s rajčetem, rozmarýnem a solným květem. :)

Takže pokud budete mít v někdy v dubnu čas a budete zrovna ve Slovinsku, tak si určitě nenechte ujít tento svátek čokolády. Budete jistě nadšení jako jsem byla já a můj přítel. :) Více o festivalu čokolády v Radovljici najdete zde: http://www.festival-cokolade.si/en.


6. Festival čokolády Radovljica



 6. Festival čokolády Radovljica



6. Festival čokolády Radovljica


Kupóny na degustaci


Výborná pralinka s makovou náplní



Pralinky z Radovljice



Čokoláda se škvarky



Pralinky s rajčetem, rozmarýnem a solným květem




Čokoládové nářadí :)



Čokoládové čevapčiči :)



Čokoládové pivo



Degustace čokoládového piva







Žádné komentáře:

Okomentovat