neděle 16. června 2013

Restauracija Spar

Minulý týden v sobotu jsem šla na oběd do Restauracije Spar v nákupním centru v části Lublaně, která se jmenuje Vič. Už jsem tam letos několikrát na obědě byla, ale až tentokrát jsem s sebou měla foťák, abych udělala pár fotek, které bych pak mohla dát sem. Jenže bohužel se mi tam stala  nepříjemnost, když jsem začala fotit. :-( Dostala jsem strašně vynadáno od nějaké paní, že je tam focení zakázáno atd. V tu chvíli jsem měla pocit, že jsem udělala skutečně hrdelní zločin, když jsem chtěla udělat pár fotek tomuhle příspěvku, protože ta paní byla skutečně velmi nepříjemná. :-( Stála u mě jak hlídací pes dokud  jsem foťák nezandala do batohu. Divím se, že mě nedonutila to, co jsem tam vyfotila, smazat... Nicméně musím říct, že jsem si po celém Sparu včetně restaurace nevšimla, že by tam byl někde nějaký zákaz focení... :-(

Nicméně i přes tuhle nepříjemnost se mi povedlo vyfotit alespoň úžasný salátový bar, který zde mají, protože nikde jinde v Lublani takhle obrovský výběr salátu není. :-)




Sparovská restaurace mi trošku připomíná restauraci v Globusu v ČR. Ráda sem čas od času zajdu, protože jídlo mají výborné. Studentské menu se zde skládá z polévky - tu si sami nandáte (miluji jejich houbovou) a můžete si do ní dát nudličky atd., salátu - ten si nandaváte také sami, hlavního jídla - o které si musíte říct u pultu, dezertu - pro studenty jsou dezerty na samostatném stolečku, vždy je to jablečný štrůdl nebo wafle a pití - což je samozřejmě voda. Celková cena za studentské menu je 2,89€ (dost často se mi ovšem stává, že platím víc, protože připlácím něco za salát - studenti mají v ceně 150 g, ale já skoro vždycky přesáhnu a zbytek musím doplatit, ale není to nikdy horentní suma, vždy se jedná o pár desítek centů).




Můj sobotní oběd se skládal z houbové polévky, trošky salátu (moc mi v poslední době zachutnala kombinace rukoly a čekanky), grilované klobásy se sýrem a džuveč rýží, jablečného štrůdlu a vody s lehkou příchutí manga. Bylo to výborné, jen ta rýže byla celkem mdlá a mangová voda nebyla nic moc - příště raději budu volit pouze obyčejnou vodu bez příchutě. Jinak musím říct, že tuhle restauraci mohu vřele doporučit. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat