středa 5. června 2013

Zvezda - nejlepší zmrzlina v Lublani

Dneska jsem opět zatoužila po výborné zmrzlině, kterou mají v kavárně a cukrárně Zvezda. Je totiž naprosto fantastická. Je připravovaná z velmi kvalitních surovin a tomu také odpovídá cena - levnější za 1,6  a dražší za 2,5 € - vždy kopeček (i když oproti kopečku v ČR je tohle kopec :-D). Já si vybírám výhradně z těch levnějších, i když koncem dubna jsem měla 100% malinovou, která spadá do kategorie těch dražších. V těch dražších druzích totiž jsou všechny 100% ovocné - jahodová, lesní ovoce, malinová, nektarinková ... a patří sem také ty, které jsou vyrobeny z rýžového mléka místo z kravského. To je pro ty, kteří mají chuť na výbornou zmrzlinu, ale nesnášejí laktózu. V těch levnějších jsou ale také velmi zajímavé druhy - třeba vanilková s vanilkou z Madagaskaru, bio pistáciový krém, bio lískooříškový krém, 100% limetková se zeleným čajem... Dneska jsem si tam všimla druhu s názvem Hello Kitty. :-D Podle vzhledu to nejspíš bude vanilková nebo jogurtová zmrzlina s jahodami. :-) A pak tam ještě mají nějakou speciální čokoládovou zmrzlinu za 2,2 €.




Tyhle fotky nejsou z dneška ale z konce dubna. :-)


Dneska jsem tedy sáhla po bio pistáciovém krému, chtěla jsem vyzkoušet, jak chutná pistáciová zmrzlina z poctivých a kvalitních surovin, protože znám tu s jedovatě zelenou barvou a dost chemickou chutí. Musím říct, že to byla skvělá volba, protože lepší pistáciovou zmrzlinu jsem v životě nejedla. Barva byla hnědo-zelená a ta chuť? Byla hodně cítit smetana, pistácie, ale žádné prášky a další chemikálie. Považuji za obrovské plus, že ve zmrzlině byly celé pistácie, které když se rozkousaly, vznikla ještě zajímavější a lepší chuť. :-)





Ještě přidám krátký komentář k dubnové 100% malinové zmrzlině. Chuťově mi velmi připomínala Super ovocnou z Ovocného Světozoru, i když porce, kterou jsem dostala v Lublani, byla mnohem větší. Tenhle druh mi moc chutnal, protože byl vyrobený z hromady rozmixovaných malin. Do budoucna mám zálusk vyzkoušet 100% jahodou. :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat