středa 5. června 2013

Potica - aneb jak dopadl pokus upéct doma poticu :-)

Jak jsem již dříve avizovala, tak jsem se koncem dubna rozhodla vyzkoušet v praxi recept na poticu. Do náplně jsem dala kromě ořechů také mandle, takže vznikla ořechovo-mandlová potica. :-) Musím říct, že jsem tenhle výborný dezert určitě nedělala naposledy, protože sklidil velký úspěch jak doma, tak také u mých kamarádů v Pardubicích. :-) I když to vizuálně nedopadlo, tak jak bych si přála, protože mi dělalo problém zatočení těsta s náplní, tak to zjevně nemělo vliv na chuť. :-)

Tady je výsledek mého snažení:



Do budoucna plánuji zkusit poticu s povidly, které miluji a také s tvarohem. Těch variant náplní je celá řada, měla půjčenou kuchařku z knihovny zde v Lublani, ve které bylo těch náplní několik desítek druhů - sladké i slané. Asi nejvíc mě tam zaujala rajčatová nasladko. Zjevně je pro velmi silné povahy :-D, ale já jí určitě zkoušet v praxi nebudu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat