pondělí 11. listopadu 2013

Konec blogu? Ani náhodou!!!! :)

Od mého odjezdu z Lublaně již uběhly více jak 4 měsíce a já jsem na dlouhou dobu přestala na blog přispívat. Tak důvodem byla (a stále je) spousta věcí, kterých jsem měla v posledních měsících až "nad hlavu." Tedy hlavně šlo (a stále jde) o mojí diplomku a s ní spojené shánění materiálů po archivech (škoda, že nejsou všude ochotní jako v Jeseníku :-/). Takže jsem několikrát přemýšlela o existenci tohoto blogu. Nakonec jsem si řekla, že budu přispívat dál, protože spoustu věcí jsem ještě na něj nedala. :-) A také při mých návštěvách městské knihovny v Bežigradě (musím říct, že 8 € za roční poplatek byla skutečně výborná investice) jsem si za celou dobu pobytu půjčila hromady kuchařek zaměřených na slovinskou kuchyni, takže mám v počítači kupu zajímavých receptů, které doufám vyzkoušet a pak výsledek hodit sem i s českým překladem receptu. :-)

Musím se přiznat, že se mi po Slovinsku strašně stýská a úplně nejvíc po lublaňské menze. :-) Zní to sice zvláštně, když se mi stýská po menze, ale je to fakt pravda. :-D Až se někdy zastavím v Lublani, tak tam musím zajít na pizzu. :-) Ta je totiž naprosto božská. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat