pondělí 9. října 2017

Zmrzlina z Celje - Domača štacuna

Nejprve bych se chtěla omluvit, že už tu dlouho nebyl žádný příspěvek, ale od mého návratu ze Slovinska žiju tak trochu "rychle" a skoro nic nestíhám. Na konci září jsem se rozloučila s muzeem ve Františkových Lázních a "přesídlila" na téměř opačný konec republiky do Jičína, kde jsem od začátku října začala pracovat jako etnoložka (na tři roky jako zástup za mateřskou dovolenou). Takže se teď učím spoustu nových věcí a na další aktivity už mi nezbývá moc času. Ale na blog si určitě budu snažit udělat čas a budu se snažit sem přidávat příspěvky jednou za týden či jednou za 14 dní. :)


Při srpnové návštěvě Celje, kam velmi rádi s přítelem jezdíme, jsme tentokrát objevili moc pěknou prodejnu regionálních potravin Domača štacuna (najdete jí ve Stanově ulici v centru Celje). Trochu mi připomíná moje oblíbené Sklizeno či další obchody tohoto typu v Karlových Varech, Jičíně a Pardubicích. Jelikož bylo ten den opravdu horké počasí, tak jsme si uvnitř koupily zmrzlinu - Domači sladoled (Domácí zmrzlina). Jedna krabička stála něco přes Euro a paní u pokladny nám zdarma dala lžičky, abychom mohli pohodlně mlsat. :) Já jsem si vybrala 100% jahodovou (mám trošku úchylku, skoro všude "testuju" jahodovou zmrzlinu :D). Přítel dal přednost řeckému jogurtu. Obě dvě zmrzliny byly výborné a chutnaly skutečně jako domácí. Potěšilo mě, že nebyly zbytečně přeslazené. Až se vydám do Celje příště, tak tento obchod určitě nebudu minout a zkusím ještě nějaký další druh této výborné zmrzliny. :)


Domači sladoled  - 100% jahoda a řecký jogurt



Domači sladoled - 100% jahoda a řecký jogurt

Žádné komentáře:

Okomentovat