neděle 29. října 2017

Dezert Melanija

Dnes bych se chtěla vrátit tímto příspěvkem zpět do Sevnice. V pizzerii Rondo tam mají v nabídce "desert Melanija" (dezert Melanija) či "predseniški burger" (prezidentský burger). Já a můj přítel jsme se rozhodli ochutnat dezert Melanija. Jeden stojí 2,8 EUR. Je to vlastně malá lahvička ve které se nachází piškot, sladká smetana, mascarpone, jahodové pyré a nahoře na ozdobu byly použity stříbrné cukrové kuličky.


Moje hodnocení: dezert Melanija je dobrý, ale není žádný velký zázrak. Už jsem jedla lepší dezerty, ale také i horší (samozřejmě). :) Není to žádná bomba, ale člověk si pochutná. :) Takže pro mě to je takový lepší průměr. Pokud budete mít cestu do Sevnice, tak se určitě zastavte v pizzerii Rondo. Pizzu tam mají vynikající a dezert Melanija také stojí za vyzkoušení. :)




 Dezert Melanija - složení



 Dezert Melanija



 Dezert Melanija



Dezert Melanija



Žádné komentáře:

Okomentovat