neděle 24. února 2013

Menza Rožná Dolina - návštěva číslo 1

Ve pátek jsem se rozhodla vyzkoušet místní menzu. Už z předchozího pobytu jsem věděla, že menza na Rožné Dolině je tak o dvě třídy lepší než ta, kterou máme v Pardubicích. :-) Upřímně, po pobytu zde v Lublani v roce 2011 mi pak přišlo jídlo v pardubické menze téměř nepoživatelné a musela jsem si dlouho zase zvykat. ;-) Velký rozdíl mezi těmito menzami je také v tom, že zde se platí za celé menu - polévka, salát, hlavní jídlo, dezert (aktuálně ovoce, v létě bude zmrzlina) a voda. A cena je 2,4€!







Tentokrát jsem v menze na Rožné Dolině sáhla po vegetariánském obědě - upozorňuji, že v pardubické menze bych se podobnému obědu vyhnula obloukem. :-D Můj oběd se skládal z česnekové polévky, knedlíku z tofu v rajčatové omáčce s bramborovou kaší, salátu a vody. Ovoce jsem si tentokrát nebrala. Musím říct, že jsem byla velmi spokojená s výběrem jídla, protože to bylo výborný! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat