středa 20. února 2013

Cesta kolem kavárny Zvezda a první oběd v restauraci


Včera dopoledne jsem kamarádku Katku doprovodila kvůli jejímu vyřizování záležitostí k Erasmu
do historické budovy Univerzity v Lublani a cestou od jsme šly kolem kavárny a cukrárny Zvezda. Návštěva Zvezdy mě láká už od mého prvního pobytu zde v Lublani v roce 2011, ale nikdy jsem tam bohužel nešla. Je to sice asi nejznámější kavárna a cukrárna v celé Lublani, ale také je poměrně drahá. Před časem jsem trochu googlila a zjistila jsem, že ve Zvezdě mají asi nejlepší zmrzlinu v celé Lublani a jediné negativum na ní je "jen" cena za kopeček - 2
€. Každopádně včera nás s Katkou velmi zaujaly pestrobarevné makronky, které měli ve výloze. Hned bych nějakou ochutnala, určitě tam na nějakou zajdu, protože vypadaly velmi lákavě. Ostatně se můžete přesvědčit na fotkách. :-)



Odpoledne jsme pak ještě s dalšími kamarádkami Janou a Mirkou chtěly zajít na nějaký dobrý oběd. Navrhla jsem, že bychom mohly zajít do mojí nejoblíbenější restaurace Skriti Kot. Tam jsem chodila
při mém prvním pobytu zde prakticky denně. Takže jsem měla velkou radost, že se tam po dlouhé době zase podívám a dám si něco dobrého. Nicméně, jelikož já a Katka ještě nemáme zařízené studentské bony, tak jsme museli zaplatit plnou cenu jídla. Tak doufám, že Skriti Kot navštívím brzy již za studentské ceny. :-)
Já jsem si vybrala gnocchi plněné špenátem s čerstvým špenátem a sýrovou omáčkou s nastrouhaným uzeným sýrem. Bylo to vynikající!!! Jen cena byla malinko vyšší, když ještě nemám studentské bony - 5,7€. Musím říct, že i vzhledově byl můj včerejší první oběd v restauraci fantastický! :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat