neděle 10. února 2019

La Popsi - ručně vyráběné slovinské nanuky podruhé

Vzhledem k tomu, že minulý příspěvek byl poměrně negativní, rozhodla jsem se, že se dnes budu věnovat něčemu víc pozitivnímu. :-) 

Letos jsem se zde na blogu již jednou věnovala ručně vyráběným nanukům La Popsi, které mě naprosto okouzlily. :-) V roce 2018 proběhl ve Slovinsku již 3. ročník Štartaj Slovenija (o Štartaj Slovenija jsem tady již několikrát psala) a mezi finalisty se dostaly také nanuky La Popsi. Díky tomu se daly koupit ve vybraných supermarketech Spar ve Slovinsku. Celkem bylo k dispozici sedm druhů - mango, ananas-kiwi, bezový květ-malina, jogurt-borůvka, mojito a svařené víno. Cena za jeden nanuk - 2,5 EUR. La Popsi si Slovinci a Slovinky skutečně zamilovali, protože jsem všude četla jen pozitivní a nadšené ohlasy. :-) A proto není žádným překvapením, že celkovým vítězem 3. ročníku Štartaj Slovenija se staly Karmen a Neža s La Popsi. Bravo, holky! Fandím vám. :-)

Ve Slovinsku jsem teď v prosinci chtěla ochutnat další nanuk od La Popsi. Po krátkém přemýšlení jsem si vybrala svařené víno (La Popsi - Vino, Cimet + Klinčki). Naprosto geniální produkt, který skutečně obsahuje alkohol (2,8%)! :-) Svařák v podobě nanuka mě opravdu okouzlil. Chuťově byl naprosto dokonalý, dokonce jsem v něm objevila velký kus čerstvého pomeranče. Vůbec nemám nic, co bych měla nanukovému svařenému vínu vytknout. :-) Všem vřele doporučuji! :-)



 La Popsi - Vino, Cimet + Klinčki (víno, skořice + hřebíček)



La Popsi - svařákový nanuk :-)



1 komentář: