neděle 3. února 2019

Chocomar - Blue Moon - modrá horká čokoláda ze Slovinska

V prvé řadě se musím omluvit se za velmi dlouhou neaktivitu na mém blogu. Neprožívám teď úplně šťastné a veselé období, ale to v životě asi potká téměř každého. :) 

Již delší dobu jsem přemýšlela o tom, že sem napíšu krátký článek o modré slovinské horké čokoládě Chocomar - Blue Moon. Abych pravdu řekla, tak nejsem vůbec nakloněna takovýmto výrobkům, které cílí na děti. Rozhodně nechci říct, že všechny horké čokolády od firmy Chocomar jsou špatné. Jistě prodávají ty, které jsou velmi chutné a jejich složení jsou v pořádku. Nicméně se mi náhodou dostal do rukou jejich produkt Blue Moon, který už na první pohled cílí na dětské strávníky (proč by jinak byly na krabičce roztomilé pohádkové obrázky, že?). Jak už název napovídá, tak se jedná o modrou horkou čokoládu. Proto mi to nedalo a začala jsem zkoumat složení. Doufala jsem, že by to mohlo alespoň obsahovat nějaké přírodní barvivo (třeba spirulinu), když je to hlavně pro ty děti. Bohužel Blue Moon obsahuje E133 - brilantní modř. :( A s tím mám skutečně velký problém. Po tomhle zjištění jsem měla velké dilema - ochutnat nebo vyhodit. Nakonec zvítězila zvědavost a Blue Moon jsem si udělala. Barva je světle modrá, není to žádná svítivě modrá divočina. Chuť je celkem příjemně ovocná, ale celkově je na mě tahle horká čokoláda hodně sladká. Moc mě to nenadchlo a kvůli obsahu brilantní modří bych Blue Moon určitě nedala dítěti. Je smutné, že takový produkt lze ve slovinských obchodech najít. :( Nicméně společnost Chocomar nezatracuji. :) Mám od ní doma ještě tmavou horkou čokoládu a už se moc těším až jí ochutnám. Pak sem na můj blog určitě napíšu krátkou recenzi. :)




Blue Moon v hrnečku




Krabička od Blue Moon




Složení horké čokolády Blue Moon



Žádné komentáře:

Okomentovat