čtvrtek 13. července 2017

Pivovar Pelicon - pivo z Ajdovščiny

Dneska se znovu vrátím k menším slovinským pivovarům. Tentokrát jsem si vybrala pivovar Pelicon v Ajdovščině. Ajdovščina se nachází ve Vipavské dolině nepříliš daleko od slovinsko-italských hranic. Pivovar Pelicon byl založen v roce 2013 a na svých webových stránkách sám sebe označuje jako mikropivovar, který vaří nefiltrovaná a nepasterizovaná piva - https://www.pelicon.beer/. Jejich nejznámnější pivo se jmenuje 3rd Pill (IPA) a to v roce 2014 získalo dvě stříbrná ocenění a portál Rate Beer.com ho prohlásil za nejlepší slovinské pivo.


Já jsem z pivovaru Pelicon zatím vyzkoušela jen jedno pivo -  Yes Boss!. Koupila jsem ho opět v Lublani v Pivoljubu. Jedná se o světlé pivo, které obsahuje ječmenný slad - ten je v něm velmi cítit. Chuť je hořká, ale velmi osvěžující. Obsah alkoholu je 4,8%. Pivovar Pelicon mě velmi oslovil, tak při nejbližší příležitosti chci ochutnat jejich další piva.


Pelicon Yes Boss!

Žádné komentáře:

Okomentovat