sobota 28. července 2018

2. díl letního zmrzlinového seriálu - zmrzlina v Brežicích

Dnes jsem si pro vás připravila další díl mého letního zmrzlinového seriálu. Tentokrát se vydáme za zmrzlinou do Brežic. Brežice jsou městem ležícím poměrně blízko slovinsko-chorvatské hranice. Já sem jezdím poměrně často, protože tu žije můj přítel. :-) Je to takové menší milé město. Přítel ví, že velkou radost mi udělá dobrou zmrzlinou, tak mě na ní pozval do cukrárny Džabir (Gostinstvo Džabir). :-) Prý zde mají tu nejlepší mraženou dobrotu ve městě. Výběr byl poměrně velký, ale většinou šlo o druhy, které má v ČR každá druhá zmrzlinárna či cukrárna (např. snickers, extra čokoládová apod.). Dokonce jsem zde zahlédla Redbullovou zmrzlinu, ale něco takového pro mě úplně není. :-) Já dávám vždy přednost příchuti, která mě nějak zaujme a není třeba příliš obvyklá.  Takže občas ráda experimentuji. ;-) V Džabirovi mě nejvíc zaujala příchuť čokoláda-malina-mák, která i vizuálně vypadala lákavě. Takže jsem si vybrala jí. Musím říct, že to byla skvělá volba - tahle kombinace je vynikající! :-) Takže jestli někdy zavítáte do Brežic, určitě se zde zastavte na zmrzlinu. :-) Cena za porci - 1 EUR.



Pouze malá část celé zmrzlinové nabídky ;-)



Moje zmrzlina - čokoláda-malina-mák :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat